Halloween -----> Sen Jul.

Publicerad 2009-10-25 10:30:58 i Det stora hela ,

Nu är jag vaken ! Grattis till mig asså..
Men idag ska jag försöka få tag på någon av mina friends, har typ inte vart med dom på
as länge känns det som ; / Buhu : (

Idag är det Söndag. Right ? Det är 6 dagar kvar till Halloween (woohho!) & 61 dagar kvar till
julafton om jag inte minns fel hehe : ) Kul med Halloween. Kul med jul. Tsss ; ) !
Asså jag bara älskar julen, den är så himla mysig ! Haha, yepp I know att jag låter typ som
en barnunge nu ba; wohhooo jultomten ! Men seriöst, det är kul med jul ; ) !
Men. Närmast är det ju ändå till Halloween. Så nu taggar vi inför det thihi !

Måste käka frulle nu, sen duscha & senare ska jag vara med Elin :D !
Men puss på er, ha det bra !


& juste, ska försöka ta lite bilder idag ! Så ni får dom ikväll : ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela