"Life Is like a Box of Chocolates, You Never Know What You're Gonna Get"

Publicerad 2009-10-25 02:05:34 i Det stora hela ,

Asså mitt bloggande har typ blivit ganska dåligt ; / .. inte bra. Men ska försöka bli
lite bättre på de nu när det är lov osv.

Har typ inte så mycket att skriva om egentligen. Jag har vart med Jens typ hela dagen,
nu är jag hemma & vill sova. That's it haha : ) Men, jag har kommit på nackdelen med att 
ha en ica kasse full med godis.. man småäter heeeela tiden ! & vad ska jag göra åt saken ?
Så långt har jag inte tänkt faktisgt. Men jag får väl ta & sova på saken. & det är just vad
jag tänker göra också. Sova på saken. Nu ska jag alltså sova. Dröm sött. Godnatt. Puss.
Men först ska jag sätta på en movie, annars kommer jag aldrig att somna ; ) !

JAPP NU ÄRE BILD BRIST PÅ högsta NIVÅ ASSSÅ ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela