My Kind Of Wonderful, That's What You Are ,

Publicerad 2009-10-26 12:37:56 i Det stora hela ,

Såg nyss en sån där ful gul bil utanför fönstret, ni vet en sån där som brukar dela ut post
lite här & lite där.. GLASSBILEN WOHO ! Jag som var så sugen på glass. Men nej, det var
postbilen off cours. Svårt att gissa. Men seriöst, fan va kul det skulle vara om glassbilen
skulle vara rosa istället för blå, fatta snyggt va ; ) ? Okej, nu får jag ta & skärpa mig..

Jag gör ingenting just precis nu. Klockan är barahalv ett. Men senare ska jag vara med
Vikkan : ) Det blir säkert nice price I think ! Nu tog blogg orken slut.. pöss & kråm ♥

Glömde ju visa er mitt armband som jag fick av mami,
det är så himla gulligt när det sitter på armen asså !
79;- på BikBok ,

Kommentarer

Postat av: fifififi :)

Publicerad 2009-10-26 14:56:01

hahahah :D hade lite tråkigt vettu, dock inte ens nära hur jag ska se ut på halloween!

Men var det fredag eller lördag vi ska ha halloween kvällen? :) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela