Off And On, Bringin' Back Last Night ,

Publicerad 2009-10-11 21:58:44 i Det stora hela ,

Hejsan sweetisar ;* Nu har den tråkiga söndagen gått, den är typ slut ! Phu, jobbigt med
söndagar.. jobbigt jobbigt. Idag har jag inte gjort så mycket om jag tänker efter.
Hmm, idag har jag ;
  • rakat benen ,
  • vart ute för att hämta "ny" luft ,
  • legat i sängen & stirrat i taket ,
  • tänkt på en söt en ,
  • sett på Spiderwick med Alice ,
  • suttit vid datorn
Yes, som ni ser så har jag gjort mååååånga viktiga sysslor idag. Kanske inte, men öhm..
Just nu kom jag på att jag borde städa lite i garderoben, innan den förfaller helt. Nog för att
den redan har gjort det men ja ja ja. Men hur som helst, hoppas ni har haft det roligare idag än
vad jag har haft, puss ♥

ska nog se på den här filmen sen ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela