För Eller Senare Så Måste Jag Gå Vidare ,

Publicerad 2009-09-20 18:59:47 i Det stora hela ,

Hejsan sweet bloggen ! Yes, jag vet att jag uppdaterat som en kratta idag men jag har
vart borta hela långa dagen typ.. men nu är jag hemma igen. Eller nä inte hemma,
jag är hos min farfar & farmor.

Igår var jag med Moa hela dagen typ hehe. Sen så for vi till Jimmy & Philip & var med
dom. Såg på bu film & lekte med den fina flodhästen haha ; ) !
Sen kom Ida, & då kom jag på att Ida gillar att prata haha :D Så var vi där tills mami
kom & hämt oss. Nu ska jag vara social, puss så länge.

B I L D E R K O M M E R S E N ,

Kommentarer

Postat av: juliagrönwall

Publicerad 2009-09-20 20:47:26

hockeygrabbsen drar ju iväg te örnsköldsvik i år ska vi joina ? =) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela