Until You're Mine ,

Publicerad 2009-09-28 15:08:41 i Det stora hela ,

Hej babes ! Har suttit & kollat i gamla fotoalbum jätte länge nu haha ! Men det är
faktiskt ganska så kul, haha jag såg ganska trög ut när jag var liten !
Ni ska få se haha, om jag vågar lägga ut nån såklart ? Men men : )

Vad händer annars då ? Jag har hunnit läsa igenom lite i hk boken, men måste göra
det igen off cours. Men sen ska jag baka kladdkaka, tjooockt ? Öh naee : )
& efter de ska jag vara me Vikkan : ) Asså shit vilket pms väder de är nu haha, för
nyss typ regna de, sen blev det sol & nu haglar det x) Okej.. när man börjar snacka
om vädret börjar det bli tråk. Förlåt mig babes ! Men puss puss vi ses ♥

En bebis-Elina moahahaha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela