As Always ,

Publicerad 2009-09-07 07:05:18 i Det stora hela ,

Godmorgon ! Har ni sovit gott ? Det har då inte jag gjort, för kort har jag
sovit. Jag har liksom vart speedad hela kvällen. & då är det svårt att
somna.  Så har jag sovit en & en halv timma längre än jag brukar. För vi
har ju sov morgon alla måndagar från & med nu : ) ! Så nu kommer jag
börja gilla måndagar. Igen. Men orsaken att jag sovit så konstigt är att jag
vaknat väldigt ofta + att jag for ner på golvet en gång & så har jag donkat i
skallen snett in i min sänggavel (som är gjord av metall) typ tusen gånger.
Haha, börja anteckna ; ) !

Jag vet att min update inte var så nice igår. Men jag hade ingen blogg lust.
& juste nu har jag inte så mycket att blogga om. Dagen har ju trots allt
bara börjar än så länge ; ) Puss puss ♥

Jag var typ.. blond ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela