Jag & Moa Är Tröga :D

Publicerad 2009-09-06 13:16:38 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Nu är jag med Moa & hon har sovit hära : ) & vi har dampat
för det mesta men också snackat seriöst möhöhö ! & jag fick veta när jag
vaknade att jag tydligen snarkar haha. Men skitsamma, inget att skämmas
för haha ; ) ?

Igår var jag med Moa, Vikkan & Fiffi & såg på Män som hatar kvinnor. Det var
super bra ! Se den ni som inte sett den, men man måste hänga med för
att förstå vad som händer. Annars är man helt ute & cyklar. Typ. Det var hur
som helst som vanligt kul att vara med dom : ) För dom är bäst thihi
Sen så fick jag & Moa cola sug & vi gick till Max, som hade stängt. Sadface.
Men då ringde jag min far, som skjussade oss till Statoil som har öppet 24/7.
& då köpte vi cola :D Men. Den är slut nu.. så vi ska till Ica typ nu.
Men vi hörs senare, ta hand om er nu puss puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela