Åka Skidor I Skymningen '

Publicerad 2010-04-03 20:36:59 i Det stora hela ,

Sådär ja, nu kan jag med gott samvete sitta på ändan & skriva på min so uppsats hela
kvällen. Det tackar vi gruvberget för, thank you ! Måste faktiskt medge att det är väldigt
härligt att åka längdskidor, särskillt när det går nedför !

Hur som helst så har vi middagsgäster här just nu. Synd att inte Ida kunde följa med !
Ida var min första kompis, & jag tror på uttrycket att gammal vänskap rostar aldrig.
Men iallafall, mamma & pappa har gjort jättegod mat & snart blir det jättegod efterrätt.

I övrigt så sysselsätter jag mig med att sakna Jens. Jag skulle kunna göra vad som helst
för att få vara med han känns det som.. fy vad jag saknar han :(

Hihi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela