Aldrig Har Jag Varit Så Lycklig '

Publicerad 2010-04-12 00:05:53 i Det stora hela ,

En "sak" finns det som slår det mesta. T.ex saker som att vara först över mållinjen
eller att bestiga mount everest. "Saken" som slår det mesta - det kallas för kärlek.
Finns det någonting som är bättre, finns det någonting som är värre, finns det
någonting som är så smärtsamt & underbart så säg. Det finns ingenting annat som
kan ge en den den där härliga känslan & pirret i magen - samtidigt som den kan hålla
dig vaken om natten & ta kål på dig. Sött & salt på samma gång. Någonting som är
bra - & någonting som är dåligt. Någonting som kan få dig att vilja kämpa - &
någonting som kan få dig att vilja försvinna. Någonting som kan vara i evigheter -
& någonting som kan ta slut snabbare än du hinner blinka. Ja, that's it.

Inte för att jag vet hur det känns att vara först över mållinjen eller att bestiga mount
everest. Men jag vet hur kärleken känns - & det är jag väldigt tacksam för. & när allt
ligger på den bra sidan så är det verkligen det bästa som finns, enligt mig.
Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu, det kan jag lova.

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela