Shakira - This Time For Africa

Publicerad 2010-08-08 22:42:44 i Det stora hela ,

Lördagen & Söndagen har jag spenderat i Luleå med min älskling, på Luleå spelen ! Älsklingens
lag var jätte duktiga & vann allting :) Fast för våra lillebröder gick det inte lika bra, synd det.
Fast Johan är så söt när han är på sitt jag-är-en-dålig-förlorare-humör, då är han allt rolig att
samtala med ; ) ! Då döper vi snabbt om Johan till Kerstin, så blir allt ännu roligare.

Om ett tag ska jag & mamma åka & hämta Amandah på jobbet - då ska jag köpa mjukglass !
Mjukglass med viol lakrits strössel på, godare kan det inte bli.

Imorgon ska jag vara med min sötis igen, det ser jag fram emot Jag är så glad att jag har han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela