Jag Luktar Gott !

Publicerad 2010-02-25 21:34:47 i Det stora hela ,

Just nu är jag lite små kär i den nya eucalyptus badoljan som mamma köpte idag. Varför det ?
Jo, varför därför :
  1. Den luktar den jätte gott ,
  2. Vilket gör att jag luktar gott (y)
  3. Man blir mjuk som en barnrumpa ,
  4. Den får vattnet i badkaret att se havsblått ut - nästan !
Ni kan ju alltid gissa vad jag har haft för mig. Ja. Jag har spenderat min torsdags kväll i badkaret
& nu ser jag ut som ett russin - men lukar eucalyptus & herbal essences shampoo & balsam.
Öhm, påtal om eucalyptus. Är det typ inte någon sorts ödla som liksom alltid har ett sånt blad i
käften..?

Nu har jag fel. Jag känner mig dum. Jag känner mig trött, förfärligt trött. Det är nog bäst att jag
går & lägger mig & sover, annars kan det lätt hända en olycka.

 


Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2010-02-25 21:44:47

Haha lilla Eva har skickat ett mail från där hon är (:



Hej alla.



jag skickar till er eftersom jag har era adresser latt tillgangliga, men ni far garna halsa till de andra i klassen. Har ar det mycket varmt, vi pustar och forsoker att halla oss i skuggan. Vi har hunnit gora en massa, jag har hallit foredrag om hallbar utveckling for nagra larare pa blandad spanska och engelska. VI har ocksa varit pa en massa besok pa olika skolor och andra institutioner. Bland annat for handikappade barn och for unga modrar. Idag ska jag besoka en naturbruksskola och sen ska jag fotografera en soptipp.....usch, men intressant. Alla har ar jattevanliga och glada att vi ar har, vi ar varmt valkomna. Maten bestar mest av ris och bonor,lite kyckling och massor av frukt. An sa lange har jag varit frisk, inte sa trevligt att bli dalig i magen har.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela