Jag Har Roligt : )

Publicerad 2010-02-25 22:28:56 i Det stora hela ,

STEG 1
Namn: Elina Matilda Andersson
Födelseplats: Stockholm, Danderyds  sjukhus
Bor: I Boden, of cours
Ögonfärg: Blå-Gröna ,
Hårfärg: Brunt & blondt ,
Skostorlek: 37-38
Höger eller vänsterhänt: Höger ; )


STEG 2
Skor som du bar idag: Vet inte om de var uggsen eller dom vita...
Dina svagheter: Blir väldigt lätt orolig ,
Rädsla: Daggmaskar & the grudge typer under sängen :o !


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Snark :)
När somnar du: När jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola.. grr <3
McDonalds eller Burger King: Burger King
Adidas eller Nike: Hmm.. Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea med IS i !
Choklad eller vanilj: Choklad (y)
Lycka eller kärlek: Kärlek, lätt


STEG 5
Svär du: Kan väl hända att jag gör
Sjunger du: Of cours, stackars er som får plågas ; )
Duschar du varje dag: Yes ,
Gillar du skolan: Ja det gör jag faktiskt.. shit !
Tror du på dig själv: Ja det antar jag väl att jag gör..
Kommer du överens med dina föräldrar: Ja då, dom är så söta ;  )

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Shoppat: Always (y)
Ätit en hel ask müsli: Jag gillar inte müsli :(
Ätit sushi: Ja, mums
Stått på scen: Haha i aulan ja (y)
Skejtat: As always....
Bakat: Japp
Stulit något: Nej inte det
Ljugit: Haha, vet ej
Rakat dig: Jaa
Kysst någon: Yes :) 
Kramat någon: Ja, det är ju mysigt att kramas :D


STEG 7
Har du någonsin
Blivit nerslagen: Nej
Busringt någon: Aldrig (a)
Gjort något som du ångrade: Hmm.. nja
Fått IG i nått ämne eller på något prov: Nej
Kastat en sten på nån ruta: NEJ ! Farligt farligt..


STEG 8
I framtiden..

Namn på barn: Angelina - haha ; )
Hur vill du dö: Vafan är det för emo fråga ?
Vad vill du bli när du blir gammal: ; (


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Det är en hel del
Antal CD-skivor du äger: Har nästan inte kvar några :(
Antal piercings: Jag har 5 hål i öronen
Antal tatueringar: Inte det inte
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Allt för ofta ; ) Näh men vet inte

STEG 10
Vad ska du göra i sommar: Jobba, åka till Sthlm, Bada, Sola & vara med söta kompisar !
Vad ska du göra i vinter: Sitta inne & frysa
när tar du studenten: 2013, tror jag haha
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Sverige eller Frankrike
Vad händer till helgen: Hockey, vara med älsklingen & vara med kompisar
Vad vill du helst göra just nu: Sova, rolig som jag är


STEG 11

Har du ha pojk/flickvän: Ja, jag har en pojkvän
Vad tittar du först på hos killar/tjejer: Utseendet går ju liksom inte att undvika, så ja
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först: ?
Vem är den mest perversa person du känner: Gissa 3 gånger
Hur många gånger har du varit utomlands: 5 gånger.. tror jag..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela