En Omogen Elina Andersson ,

Publicerad 2010-02-28 18:08:21 i Det stora hela ,

Mjaaoo, jag har tråkigt. Jag tycker att mamma & pappa ska göra middag så jag kan åka
till Jens någon gång & jag tycker att påven borde skjuta sig själv, för att göra en lång
mening kort...  & that's it.

Nej men seriöst här då, haha. Jag var ju i Luleå idag, eller i storheden ska man kanske säga.
& ja, jag hittad det jag sökte + lite till. Jag köpte 2 behåar (eller fick en av mamma), 3 troser,
ett linne, en tröja & 4 par örhängen. & hårklämmor, anteckna det :)
Men shit the same, jag har tråkigt. Jätte tråkigt. Ett biffigt matte prov skulle räknas som roligt
om man visste hur tråkigt jag har just nu. Ja ni ser ju, jag sitter & skriver skit på bloggen
istället för att göra nyttiga saker som att kolla på tv, gå ut med hunden (jag har ingen hund) &
gosa med dom små marvsinen (haaa roligt)....
Öhm... okej. Förlåt för helt segt blogg inlägg. Men jag är lite snurrig just nu.. so you know.

Men allvarligt, det värsta som finns är när det råkar finnas svin som har svårt att fatta vad som
är mitt. Håll dig till ditt, annars får vi se vad som händer. & nej, jag kan inte sitta & skriva att
jag hatar just den personen, för tyvärr så känner jag jag inte grisen personligen.
& visst är det roligt att just du får mig att må som idioten själv varje dag.
Om jag kände just dig - så skulle jag hata just dig. Men det gör jag inte - så jag får väl nöjja mig
med att ogilla just dig. Jag ogillar dig enormt mycket, enormt enormt enormt. Tack för mig.

Nej.. nu åker jag till älsklingen. Hejdå !

Little miss sunshine (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela