Lite Sådär Lagomt Less På Skolan..

Publicerad 2010-02-09 17:10:56 i Det stora hela ,

Hejsan ! Hemma från skolan. Nationella provet idag gick fin fint, han precis klart med det innan
tiden tog slut ! Blir less på att skriva om skolan redan efter en mening. Så bye bye the school !

.. fast just nu handlar en stor del av mitt liv om just skolan. Om läxor. Om prov. Måste bland
annat göra franska läxan, börja plugga inför historia provet, kemi provet. Hmm.. matten får
man ju inte glömma heller, & inte bild läxan heller. Längtar tills jag börjar på samhälls, då
slipper jag mina kära NO ämnen !

Men men.. nu ska jag börja plugga (haha ska jag?).. eller kanske sova en timme & sen
plugga ? Ja tack, mars pannkaka mot sängen !

Ge mig sommarlov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela