Alla Människor Har Ett Hjärta - Men Storleken Varierar ,

Publicerad 2010-01-27 13:52:47 i Det stora hela ,

Helvete. Aj. Aj. Aj. Mensverk säger jag bara. Bye bye skolan. Att befinna sig på skolan
när man har mensverk.. är inget jag vill. Så nu är jag hemma. Men inte gör det mindre ont
för det. Så fort jag bloggat klart ska jag hoppa ner i badkaret & sitta där.
Fast först fylla det med VARMT vatten, of cours.

Har plugg att ta itu med också, franskan. Skriftligt prov imorgon. Jag & Elin ägde på det
muntliga franska provet idag, VG+.

Men men. Nu ska jag bada, sen lägga mig i sängen & dö en liten stund.

Jag slapp iallafall kemi-nisse !


Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2010-01-27 19:54:10

Juste Elina.. Idag på so:n gick vi igenom allt vad vi ska göra med historian. På 5 veckor ska vi ha.. haft prov på försts världs kriget, två läx förhör på mellan krigen, och sen en fördjupnings uppgift på andra världs kriget, som vi ska redovisa muntligt för klassen.. hon sa att det var mycket tid.. -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela