Grattis Elina.. Du Har Nu Bytt Header !

Publicerad 2010-01-24 19:11:22 i Det stora hela ,

Sådär ja ! Ny header, jag blev nöjd med den så den får hänga med ett tag nu. SO PINK ASSÅ !
Ehm, just nu gillar inte jag blogg.se.. för man ser ju inte kommentarena man får. Så när
jag gick in på kommentarer så hade jag missat 3 stycken ! Jäkla damp asså.

Hmm.. finns det något mer att skriva ? Han inte vara med hjärtat idag.. så imorgon får han följa
med mig hem efter skolan. Inget mig emot ; ) saknar han så det gör ont.

& juste, Vikkan, Elin, Felicia & Moa.. det blir tjejkväll på fredag ; ) Vi måste boka bord !
Gud vad vuxet det låter.. typ som att boka bord & sen gå på någon konsert där endast 40 plusare
existerar. Men så tantiga är vi faktiskt inte. Möjligtvis jag med mina planer hit & dit, men det är
en annan historia !

Pussen & kramen ♥





Kommentarer

Postat av: Muffinsmartin

Publicerad 2010-01-24 19:40:56

NIce med en ny header :D

Postat av: Muffinsmartin

Publicerad 2010-01-24 19:40:57

NIce med en ny header :D

Postat av: Emie

Publicerad 2010-01-25 11:18:17

Gå in på "Arkiv" & sen "Kommentarer", så brukar jag göra för att se om jag fått några kommentarer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela