Grattis Min Älskling ♥

Publicerad 2010-01-05 01:16:26 i Det stora hela ,

Phjuu, ska snart få krypa ner i min nya stora mjuka rosa säng & sova sött.
Men först - skriva ett blogginlägg. Hur fan gör man de ?

Jag ska försöka sammanfatta min långa dag med bara några meningar, är så hilma trött.
Men hurs om helst.. dagen började med att jag for till storheden med mamma & lillebror.
Vi köpte min säng & käkade på Max. Sen for vi hem. Kort & gott !
Sen så var jag hemma & skrotade ett tag, kladda på mig lite make up & for till min älskling,
som fyller år idag ! Så det blev att mysa massa med han, ge presenten, käka glass & Jens &
hans lillebror försökte lära "blondinen" att spela kort. Det gick si sådär.
Men grattis till min sockerbit iallafall, love you

& nu ska jag sova - ska vara hos frissan klockan 10 (!!!) imorgon. Vi hoppas på att jag kommer
därifrån med en blond kalufs, & inte sådära hej-herr-morot. Men morgondagen kommer nog
bli mysig, först färga håret, sen åka in till stan lite senare för fika med vännerna, sen ska jag
sova hos min Jens. Men men, nu ska jag sova. Pussen on YOU ♥



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela