TITTA ! EN KISSE MJAOO --------------> `.´

Publicerad 2010-01-23 01:09:30 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från Vikkan, där även Fifooo var of cours ; ) Jag åkte hem alldeles lagom för att
missa den hemska skräckisen The children, he he he. Men den var nästan lite sådära små hemsk.
Själv tycker jag att en skräckis blir dubbelt så hemsk om det handlar om barn, eller om dom är
med men shit the same.. Vad har vi annars gjort då ? Åkt buss ? Varit ekonomiska ?
Tänkt på våran hälsa ? Svar : Ja - Nej - Njaa, ja Nej menar jag.

& vad ska jag göra nu då ? Jag gillar att ställa frågor till mig själv & sen skriva ett svar som jag
inte förstår. Men jag hade tänkt att sova, men först smsa min sockerbit puss&kram & godnatt !
Sen så kanske jag slår på någon film (vilket jag inte kommer orka göra) eller så kanske jag
joinar min syster Bertil (om jag hittar henne någonstans) eller så kanske jag går på nattklubb &
slår nytt rekord i ABBA singstar (om jag hittar min kort kort kjol vilket jag inte kommer att göra)
.

Men that's it. Här ska sovas sten hårt, sleep tight people ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela