Even The Best Fall Down Sometimes ,

Publicerad 2010-01-30 14:22:18 i Det stora hela ,

Hejsan sötnosar ! Älsklingen åkte hem för ett tag sen, han sov nämligen här efter "tjej" kvällen ; )
Gårdagen blev super mysig. Först god mat på Ming, sen massa glass & godis & pojkvänner.
Snällt av oss att låta dom vara med på våran tjejkväll va ? Ja vi är ju så snälla så !
Hur som helst, the girls in 9:1 (ni vet vilka jag menar) is the shiet ! Love you guys ♥
& juste, bilderna från igår kommer ikväll.

Idag fyller min mormor år, så vi ska dit & äta middag. Sen så ska jag gå över till "tomma
huset" & se på film med kompisar. & käka B&J ! Den står oöppnad (!!!) i frysen.. jag
smakade inte ens av den igår & Jens var inte sugen. Så, mer ice cream till mig !

Nu ska jag göra So-läxa.. en sak i taget tack.

Pussen ♥

Min söta lilla kusin, Tilde !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela