Att En Enda Människa Kan Göra En Till Världens Lyckligaste

Publicerad 2010-06-09 00:03:45 i Det stora hela ,

Ska upp vanlig tid imorgon. Men tack vare mina "dåliga" sov vanor så är jag inte det minsta
trött. Det är nu jag är som piggast - så varför sova då.

Det ända jag har bloggat om den senaste tiden är typ att skolan snart är slut & att jag cyklar
fram & tillbaks som en idiot. & lite om min underbara pojkvän ! Men jag tvingar ingen att
läsa, det är liksom frivilligt. Tacka fan för det. Men sommarlovet, cykeln & Jens är väl det som
gör mitt liv just nu, en bra del av det iallafall Den dåliga delen av livet finns inte, inte nu.

Okej nu får jag panik. Ska typ upp på 6 timmar & jag ligger inte & sover, eller ens gör ett
litet chanslöst försök. Men nu ska jag gå & lägga mig & försöka sova iallafall.


GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela