Jay Sean - Do You Remember '

Publicerad 2010-03-16 15:29:03 i Det stora hela ,

Home from shcool ! & dom nationella proven i eng gick oväntat bra, what more can I say !
Sen så hade jag, Vikkan, Fralla, Erik & Danne elev rummet idag (y)... & det gick väl också
bra. Men det bästa med att ha elev är att man får sluta en HEL timme tidigare, me like !

Om 2 dagar är det fredag, den dagen längtar vi till haha ; ) Men jag längtar tills imorgon
också, då får jag vara med min sötnos igen :* ♥ Men nu ska jag nöta dator ett tag, gå upp i
vikt & sen gå ut & gå.. sounds good huh ? Skoja bara, oj oj oj.


There's nothing left to say
Don't waste another day
Just you and me tonight
Everything will be okay
If it's alright with you then it's alright with me
Baby let's take this time let's make new memories
Do you remember do you remember do you remember
All of the times we had
Let's bring it back

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela