Underbar Helg '

Publicerad 2010-03-28 15:23:54 i Det stora hela ,

Nu har min älskling åkt hem till sig. Jag blir alltid lika ledsen när han far, buhu : (
Men jag har iallafall vart med han hela helgen, & det har vart bäst ♥

& vi har mest chillat & sett på film - suprise huh ? Men vi har även lekt med voven
& så åkte vi in en sväng till stan. Där gick vi typ runt i affärer, handlade på coop &
sen åkte vi till ica & hämtade ut mitt paket från ellos.
Sommar topen var svin söt & satt jätte bra, man kan typ ha den som klänning också,
& det gillar vi (y) Bikiniöverdelen satt bra, men underdelen var för stor - det tackar vi
(jag) för. Så jag måste tyvärr sno syrrans hel vita bikiniunderdel i Turkland.

& påtal om bikinis - jag ska skaffa den perfekta bikini kroppen har jag bestämt mig
för. Så imorgon ringer jag till step in & bokar möte. Det är en början, iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela