Sex And The City 2 !

Publicerad 2010-05-31 13:46:34 i Det stora hela ,

Nu har man kommit hem från skolan.. näst sista måndagen på sanden ! Nice price.
Jag kommer nog att gråta på skolavslutningen när jag inser att jag aldrig mer kommer
få gå på sanden igen, att den tiden är förbi, buhu : ( Jag tröstar mig själv med cola..

... fast ska byta ut colan mot is te nu, så no more cola nu.

Hur som helst ! Var & kollade på skor idag på stan, rosa rosa rosa. 399 ;- på Euro Sko.
Jag tror att jag ska köpa dom, kanske idag till&med. För jag ska på bio med mamma
idag & se Sex and the city 2 ! Så innan bion hade jag tänkt visa mamma skorna, kanske
köpa dom & gå till ungdomsmottagningen. Om någon ville veta det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela