Svart Hårfärg & En Påse Maränger!

Publicerad 2010-11-29 18:37:52 i Det stora hela ,

Hallå. Direkt när jag kom hem från skolan gick jag & la mig & nyss vakande jag. Synd att jag nu inte riktigt hinner fara & träna, synd där. Får väl plåga mig själv med lite matte istället, eftersom jag inte var så värst efektiv på matten i skolan...

Imorgon när jag fått mitt studiebidrag ska jag köpa svart hårfärg! Jag vill veta om jag passar i det, om jag nu inte skulle göra det - är en annan sak. Då kommer min svarta skalle synas bra ute i snön, & det är ju alltid någonting. Måste även köpa maränger tills på musiklektionen onsdag, jag & Lina tänkte att det kunde ju bli trevligt.. "Jag vill ha en maräng! Kasta hit en maräng!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela