Francais Suger...

Publicerad 2010-10-15 17:15:13 i Det stora hela ,

Go' kväll på er. Kom hem från skolan för ett ganska bra tag sen. Franskan var pinsam.. våran virriga lärare tvingade oss prata franska med elever som hade franska som modersmål. Det gick sådär (det gick åt helvete). När jag sa till henne att jag gillade min pojkvän (petit-ami) skrev hon att jag gillade min flickvän (petit-amie) & kollade konstigt på mig. Jag blev arg & suddade bort e:et så klart. Börjar bli sådär lagomt less på franska nu. Men den skriftliga delen gick bra i alla fall, tacka fan för det.

Men nu ska jag snart äta, det är min morfar & farfar som lagat mat idag. Eftersom mamma fyllde år igår, så ska vi fira henne idag. Så ja ska vara hemma nu ett tag, plugga lite matte & svenska & sen gå över till min lilla Elin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela