The Last Airbender

Publicerad 2010-10-16 14:13:48 i Det stora hela ,

Nu har jag kommit hem från coop, där vi stått & sålt bröd ett litet tag. För vi ska till Rom! Fyfan vad kul vi komer ha det där, jag längtar som fan! Men hur som helst, det gick fin fint att sälja bröd - "Folk gillar ju bröö", haha.

Men nu ska jag snart börja fixa mig lite. Sen ska jag & Jens på bio & se på The last airbender i 3D här i Boden, mysigt :* Synd bara att jag inte vet vad filmen handlar om. Det här är nog första gången jag drar på bio utan att veta vilken film det är jag ska se, & det är ju liksom det som är poängen. Tror jag. Men skitsamma, halva nöjet med bio är ju typ att käka godis, popcorn & dricka cola! & sagabiografen i Boden är ju lätt den mysigaste, enligt mig.

Lina & Elin i samhället ; )

Kommentarer

Postat av: Sabina Wärme ♥

Publicerad 2010-10-16 14:59:14

Haha jag har hittat din blogg också! :D Fast den hittade ja förut men ändå xD :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela