VAKEN!

Publicerad 2010-10-31 10:50:11 i Det stora hela ,

Jo nu är jag vaken & tycker det är förvirrande att man ställt tillbaka klockan en timma, det var det första jag kom & tänka på när jag vaknade. Jag ville ju sova LÄNGE idag. & så vaknar jag typ halv 10 - men om klockan vart "normal" hade jag vaknat halv 11. Shit the same, nu struntar jag i det där!

Innan jag somnade igår såg jag Skönheten & Odjuret för första gången i mitt liv! & den var ju as bra, så himla gullig. Den där ljusstaken & klockan var ju lugnt coolast ;)

 

Kommentarer

Postat av: Elin ;)

Publicerad 2010-10-31 11:28:24

Kolla så duktig jag är (a)

Postat av: Elin ;)

Publicerad 2010-10-31 15:53:44

Elina nu tycker jag vi tar och skriver ett inlägg till!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela