Du Hopplösa Underbara

Publicerad 2011-08-11 01:35:01 i Det stora hela ,

Go' kväll! Just nu är det ett sådant läge där jag ställer mig själv frågan: Vad fa-an har jag en blogg till? Jag hatar (ogillar) att blogga om allt som man tydligen borde blogga om, t ex kläder, smink & hår. Det hela känns bara väldigt tillgjort & så förbannat ytligt, faktiskt.

Jag är arg & besviken (kanske den äckligatse kombinationen som finns) just nu, vilket kanske märks? Det är pissigt att en sådan sak går ut över i princip "allt & alla". Det hade vart lättare att handskas med om man endast kunde känna en sak åt gången.. alltså först arg & efter det besviken. Men gud förbannat, livet ska vara likt en känslomässig berg&dalbana. Action- & buhu-film på en & samma gång, totalt skrattretande.

Nu ska jag se på film, sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela