För Jag Vet Hur Det Kommer Bli

Publicerad 2011-12-28 19:36:52 i Det stora hela ,

Har allvarligt talat funderat på att ta bort min blogg. Vad är det för vits att ha en om man ändå bara bloggar en gång i veckan om helt ointressanta saker? Men men, kommer väl mest troligen hålla ut ett tag till. Som vanligt.

Ja & vad har hänt sedan sist.. Jag har firat jul som de flesta andra, fått jättebra julklappar, spelat Disney Monopol, blängt ut genom fönstret, funderat på att börja åka skidor, gått på bio, fikat med Mellis, planerat inför nyårsafton, myst med en underbar person, sett på Saw filmer och käkat popcorn - för att göra en lång "historia" kort. Nu ska jag käka middaag & sedan blir det att ta en lång & kylig promenad till Kioskpiraten för att hyra film, om jag nu ens känner för att se på film.

Nu blev det för mycket huller-om-buller-info. Hejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela