En Bra Start På Vårterminen

Publicerad 2011-01-11 15:46:12 i Det stora hela ,

Så kan det gå, jag har blivit "rånad". Jag har hört att man inte ska lämna värdesaker i skåpet men jag trodde aldrig att det skulle hända mig! & inte efter bara en lektion i alla fall.. vilka jävla idioter alltså. Så jag kom hem från skolan idag utan bankomatkort, h&m kort, min tjuga (fan också) & lypsyl. Så det visade sig inte bara vara en puckad idiot som brutit sig in i mitt skåp, utan även en jävligt svinig idoit - för vem fan tar ett begagnat lypsyl liksom? En människa som saknar hjärna typ...

Ursäkta alla svordomar men jag är rätt så upprörd (arg) just nu! Väldigt barnsligt arg, jag lär väl skratta åt det jag har skrivit om jag läser det imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela