Färdig Lekt

Publicerad 2011-07-15 00:05:32 i Det stora hela ,

Jag har blivit Lam när det gäller det här med karuseller.. Det enda jag vågade mig på att åka idag på Grönan var klassikern Tekopparna (fast endast en omgång såklart) med lillasyster Alice och sedan åkte jag Jetline (en livsfarlig bergochdalbana) med lillebror Johan. Efter åkturen fick jag höra av lillebror att jag minsann var pinsam
för att jag skrek högst av alla plus att han fick ont i armen när jag liksom nöp tag i honom i nedförsbackarna.
Fast egentligen tyckte han väl mest synd om sin fega storasyster..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-15 00:46:27

Jaha! jo den ser riktigt mysig ut! Var det nån rea på "gamla" kläder eller är den ny utkommen?:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela