Den Tredje Mars

Publicerad 2012-03-03 12:57:05 i Det stora hela ,

Endast en sovmorgon består sen är det raka vägen tillbaka till skolan & allt jävla plugg. Jag är allvarligt talat redan less. Jag hade velat ha två veckors ledighet. Eller tre. Man hinner inte vara ledig på riktigt när det bara är en liten snål vecka.

Hur som helst så har lovet hittills varit bra. Igår for jag till Haparanda med Sara, Amandah och hennes kompisar. Jag och Sara samlade på oss lite vuxenpoäng & vi for även över en sväng till Finland & turistade lite.

Här i familjen har vi upplevt ett takras utöver det vanliga, en nära döden upplevelse. Några minuter efter att vi gått in genom dörren hördes ett brak och våran bro försvann. Men för all del, ska det va så ska det, eller?




Kommentarer

Postat av: Msilverplats

Publicerad 2012-03-04 00:20:45

Men huvva!! :(

Vart var min IKEA inbjudan? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-04 12:19:20

Aaah men gud va läskigt :S

Postat av: Benjamin

Publicerad 2012-03-06 18:13:05

Kanonkul! 5/5 tosters!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela